Ingen shopping

Tyvärr hade ju inte Elin fått in sina pengar på sitt kort ännu, så det blev ingen shopping idag. Men om hon fått in sina pengar imorgon blir det förmodligen shopping då istället :D
Men iallafall. Har inte kunnat blogga tidigare pga att jag följde med mamma och syrran till Gränby idag, eftersom mamma skulle handla mat och cykelgrejer osv. Och syrran skulle köpa bokmärken. Och när hon och jag gick själva hittade hon en grön tröja som hon också köpte. Fast jag hittade ingenting :(
Och kan tyvärr inte lägga upp någon bild just nu, eftersom jag är inne på surfplattan. Men ska försöka lägga in nå bild senare ikväll (om jag hinner blogga innan majbrasan, fast tror och hoppas det).                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   Ha det bra sålänge! ;)♥

Kommentarer
Postat av: julia

fin blogg

2012-04-30 @ 23:13:49
URL: http://byjuliat.blogg.se/
Postat av: Elin

fin blogg!

2012-04-30 @ 23:20:24
URL: http://elinvainios.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0