Handikappsidrott

Förlåt för att jag inte har bloggat på heeeela da'n. Ni får skylla på min brorsa.


Men iallafall, imorgon så ska vi ha handikappsidrott i skolan hela dagen. Har inte hört så jättemycket, men detta är vad jag har hört:
Först så delas man in i grupper, som är blandade med kanske två st från varje klass (alltså detta är ju bara för dom i årskurs 6). Sedan går man till olika stationer hela dagen, fast vi äter lunch som vanligt. Och det är ju handikappsidrott, så ja.. man kan väl på ett ungefär gissa vad man ska göra, eller nej, men lite, inte "använda så mycket ben och armar", som min lärare sa idag när hon pratade om det här.
Och det var lite om morgondagen... Sarah kanske ska sova över här, men inget är bestämt ännu. Så får se om jag hinner blogga nånting, förlåt annars. Ska försöka blogga extra mycket i helgen :D
Ha en skön kväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0