Annorlunda och amatörig (?) shopping med Elin...

Har haft en superduperbra dag idag :D
Japp, var och shoppade med Elin, och ja.. Köpte ett par shorts, ett par strumpbyxor/tights, ett nagellack och foundation. En bild på mig med shortsen och strumpbyxorna:
Tröjan köpte jag i somras tror jag. och det är ju inte jättebra ljus på bilden, men shortsne är beige och strumpbyxorna.. ja, svarta, med mönster. Närmare bild på mönstret:
Förlåt för dålig bild, men som vanligt är bilden tagen med mobilen, och det var ganska dåligt ljus när jag tog den. Men men, man ser ju iallafall något.
Tyvärr tog jag inte så många bilder (glömde det hehe). Men lägger upp några bilder på Elin.
Upptagenchey.se
När hon väl hittat det hon skulle...
Efteråt, men whatever. Så fin Älin ♥
Och efter alla fina bilder en bild på mig...
Förlåt för det dåliga ljuset..
Och egentligen borde jag berätta mer om shoppingen idag. Men pallar inte just nu, och ja.. Vill ni veta vad som hände (t.e.x att det tog 20 min för oss att hitta caféet med kulglassen (fast nu vet ni det ändå...) eller det med tiggaren? Ni kan ju alltid kolla in Elin's blogg: http://www.kexchokladenelin.blogg.se
Iallafall, lägger upp bättre bilder på vad jag köpte idag imorgon efter skolan eller på kvällen. Ha en bra kväll sålänge! ♥

Kommentarer
Postat av: Fanny

Galet snygg outfit! :D

Kram!

2012-05-02 @ 21:55:28
URL: http://cowbells.blogg.se/
Postat av: Cecilia <3

söööt ,)

2012-05-05 @ 20:29:51
URL: http://cec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0